Gå til indhold
Fri fragt v. køb over 499,- | Dag-til-dag levering (bestil inden kl. 12 på hverdage) | 14 dages returret | 5 stjerner på TrustPilot

Kundeservice



MIN ORDRE:

Kan jeg købe tøjet fysisk hos jer?
- Ja, det kan du. Du finder vores fysiske butik i hjertet af Svendborg - Gåsestræde 7, vi glæder os til at få besøg af dig.

Kan jeg tilføje mere til min ordre?
- Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt og derfor er gået igennem. Årsagen til dette er at din betaling er sikret gennem NETS. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt. Du kan dog skynde dig at lave endnu en ordre og sende os en mail (lager@prinsesse2ben.dk) eller give os et kald (+45 62 20 83 88). Så vil vi naturligvis gøre alt hvad vi kan for, at sende dine ordrer samlet.

Ting fra min kurv er forsvundet?
- Varen er først din, når du har gennemført din bestilling. Selvom du har en vare i din kurv, er den ikke endeligt reserveret til dig. Dette kan skyldes at varen imellemtiden er blevet udsolgt grundet popularitet samt mange besøgende.

Er min ordre gået igennem?
- Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Eller får du en besked om, at der er opstået en fejl? Skal du blot skrive en mail til os (lager@prinsesse2ben.dk), så tjekker vi hurtigt for dig om din ordre er gået igennem.

Jeg har ikke modtaget min ordre?
- Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket din bestilling og din pakke er afhentet, modtager du en leveringsbekræftelse. Herefter modtager du endnu en mail med track&trace nummeret til din pakke, som du kan spore på fragtfirmaets hjemmeside.

Derudover så tjek de 4 punkter nedenfor:
1. Tjek på din ordrebekræftelse, om du har oplyst korrekt navn og adresse.
2. Hvis du ingen ordrebekræftelse har fået, kan det måske skyldes at du er kommet til at oplyse en forkert mailadresse?
3. Har du handlet under SALE eller BLACK FRDAY, kan der desværre forventes lidt længere leveringstid.
4. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail (lager@prinsesse2ben.dk). Vi sender ALLE pakker forsikret med GLS, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

Kan jeg annullere min ordre?
- Ja det kan du. Du skal blot sende os en mail (lager@prinsesse2ben.dk) med emnet: ”ANNULLERING” - så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os.
Husk at du altid kan benytte dig af vores vedlagte GLS returlabel til kun 49,- dkk.

Varen er udsolgt:
- Er varen du er interesseret i udsolgt, kan du altid sende os en mail (lager@prinsesse2ben.dk), så vil vi hjertens gerne undersøge om vi kan bestille varen hjem til dig.

Min ordre er en gave:
- Intet problem, vi pakker glædeligt din ordre fint ind til gave, du skal blot notere det inden du tjekker ud.

RETUR:

Skal jeg selv betale for returnering af varer?
- Ja du betaler selv retur porto til os. Så snart du benytter dig af vores vedlagte GLS returlabel vil du blive trukket 49,- dkk. Du kan læse mere om vores retur lige HER!

Kan jeg få pengene retur for mine varer?
- Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Når vi har modtaget dine varer, har vi behandlingstid på 1-2 hverdage på returvarer. Vi sender pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dage inden, du kan se dette på din konto. Husk at du altid er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller der er noget du er i tvivl om (lager@prinsesse2ben.dk).

Kan jeg selv aflevere min returpakke hos jer?
- Du er altid velkommen til at aflevere din returpakke hos os i vores fysiske butik i Svendborg (Gåsestræde 7). Du kan aflevere din pakke på hverdage i tidsrummet: 10:00-16:00. OBS: Vær opmærksom på at vi ikke kan udbetale pengene med det samme når du kommer og afleverer din returpakke, da den skal håndteres i vores webshop-system. 

Kan jeg få byttet til en anden størrelse eller model?
- Du kan altid bytte din vare til en anden størrelse eller et helt andet produkt, du skal blot ligge en ny ordre på webshoppen. Så sikrer du dig, at den vare du ønsker at ombytte til ikke når at blive udsolgt samt hurtig levering. De varer som, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os med den vedlagte returlabel.

Min returlabel er forsvundet?
- Skulle den vedlagte GLS returlabel mod forventning være blevet væk for dig, skal du blot kontakte os, så vil vi gensende den via mail.

Kan jeg selv købe en returlabel?
- Ja det kan du sagtens, du skal blot følge linket til shipmondo.dk og købe din returlabel igennem dette site.

LEVERING & FRAGT:

Kan jeg få gratis fragt?
- Du får helt automatisk gratis fragt med GLS når du bestiller for over 499,- dkk

Kan jeg købe tøjet fysisk hos jer?
- Ja, det kan du. Du finder vores fysiske butik i hjertet af Svendborg - Gåsestræde 7, vi glæder os til at få besøg af dig.

REKLAMATIONER & FEJL:

Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare/størrelse:
- Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte os på (lager@prinsesse2ben.dk), så skynder vi os at få eftersendt din rigtige vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare omgående.

Jeg har modtaget en vare med fejl:
- Skulle du mod forventning modtage en eller flere vare med fejl på, bedes du kontakte os via mail: lager@prinsesse2ben.dk, med en kort beskrivelse af reklamationen samt billeder af fejlen. Ud fra denne mail vil vi i sammenråd med vores forhandle vurdere om vi er nød til at have reklamationen i fysisk forstand, så vi hurtigst muligt kan finde en løsning. 

NYHEDSBREV:

Kan jeg få en rabatkode?
- Ja, ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev , vil du modtage en rabatkode som giver 10% på dit første køb (ved køb over 499,- dkk). Derudover vil du også blive en del af Team 2ben´s VIP liste. Vi sender nyhedsbreve ud med pre-adgang til SALE, RABATTER, særlige tilbud, trends og nyheder.

Jeg vil gerne afmeldes nyhedsbrevet:
-Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsbrev. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig vores nyhedsmail. 

LEVERING TIL UDLANDET:

Leverer i til udlandet?

- Ja, vi leverer til hele EU samt Norge! Bor du uden for EU og ønsker at bestille noget fra vores webshop, skal du blot kontakte os via mail, så kan vi sammen finde den bedste leveringsløsning.

KREDIT:

Køb tøj på afbetaling:
- Du har mulighed for at handle hos www.prinsesse2ben.dk med afbetaling. Du kan gøre brug af enten ANYDAY eller VIABILL.

FANDT DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?
Vi opdaterer løbende denne side med praktiske informationer, men skulle du alligevel sidde tilbage med et eller flere spørgsmål, skal du blot kontakte os via mail eller telefon, så vil vi hjælpe dig bedst muligt.